sandrajohanna

Alla inlägg under december 2012

Av sandra spångberg - 31 december 2012 18:03

Myser runt och njuter av samvaron med världens bästa familj! Kalkonen står i ugnen, pappa och pojkvän dj:ar och elden brinner i badtunnan!
Vi kikade förrästen precis på Tarantinos senaste - levererade som alltid! :)

Av sandra spångberg - 31 december 2012 12:08

Det här har varit MITT år, tillsammans med jordens bästa människor har jag älskat, skrattat och upplevt mig genom året! Jag har växt, jag har blivit trygg. Jag har blivit JAG!
Nu är det dax att säga hejdå 2012 och det gör jag med lite vemod men mest med en nyfikenhet och längtan efter det som 2013 har att erbjuda.
Tillsammans med jordens bästa kommer jag att ta mig igenom det nya året precis som detta!
Året avslutas med just dessa personer hemma hos min far ikväll. God mat, badtunna och ett jävla fyverkeri :D

Gott nytt allihopa!

Av sandra spångberg - 30 december 2012 21:30

Vuxenroligspel hos systra mi! Eddie gillart :)

Av sandra spångberg - 30 december 2012 16:05

Blev väckt med finfrukost på sängen av en gosig man efter en nästintill sömnlös natt! Städning och tapetsering har vi grejat med och ikväll väntar ett glas rött och spel hos familjen Karlsson. Schöön! Halka inte!

Av sandra spångberg - 29 december 2012 15:37

Av sandra spångberg - 29 december 2012 10:51

Disney on ice i Globen here I coomee! Och några barn och vuxna men mest jaag :D

Av sandra spångberg - 28 december 2012 16:31

En dag på Rusta och Stadium outlet betyder fattig tjej som nu ska pumpa rövva av sa! :) Hoppas Linda tagit mitt önskepass :D

Av sandra spångberg - 27 december 2012 14:42

Färdigjobbad, färdighandlad, färdig eldad och färdig plockaundan! Nu äre dax att ordna låtar och bygga spinningpass! :)

Ovido - Quiz & Flashcards