sandrajohanna

Alla inlägg under maj 2013

Av sandra spångberg - 31 maj 2013 20:50

Alltså, min samsung s3 har ju gått och dött och nu hr jag en stand-in telefon som inte alls går att blogga med så DÄRFÖR är bloggen sjukt lidande just nu. Vänta bara tills jag kan köpa en ny! :)


Vill ju ta bilder, massooor med fina sommarbilder!


Just nu sitter jag iallafall på jobbet, efter ett 5 timmars kvällspass väntar nu ett 11 timmars nattpass!

Sås, ha så kul med era liv vetja!

Av sandra spångberg - 23 maj 2013 12:01

Praktiken äro slut och jag har haft 5 fruktansvärt roliga och lärorika veckor!

Hälsoäventyret, Tierps gymnasieskola (idrott och hälsa) samt Mossegården i kalmar har fått mig att längta nå oerhört efter kommande yrkesliv!! Jag har valt RÄTT :D 


När jag kom hem från Kalmar igår kväll låg det en merci-chokladask på min kudde och en lapp där det stod "for being you! <3". Min sambo är det bästa jag vet och imorgon väntar Bon Jovi i Stockholm   


Med andra ord lär jag plugga röven av mig nu, för klockan fem åker jag in till Gävle och springer vårruset!

Hejpåre! 

Ovido - Quiz & Flashcards