sandrajohanna

Alla inlägg under juni 2013

Av sandra spångberg - 4 juni 2013 15:12

Såg på nyheterna imorse där de berättade att arbetsgivare får betala ca 40 000 extra per år för sina anställda rökare (sjukvård, sjukdagar, lägre effektivitet pga rökpauser) vilket har resulterat i att en del börjat säga nej till att anställa dessa!

Revolution! Hoppas bara att det får fler personer att sluta röka istället för att arbetslösheten ökar  

 

Annars då?

Sista skolveckan = Panikmycket att bli klar med! Men det är bara att köra, förhoppningsvis gör jag som alltid och liksom blir klar med sakerna utan att veta hur jag bär mig åt!

Om en stund ska jag åka in till Tierp och möta min gruppmedlem, vi ska förbereda morgondagens muntliga presentation som handlar om att sälja in sin idé om hälsofrämjande intervention för ett företags VD! Japp, kraven blir inte mindre hörrni..


Tur att jag gjort en jääkligt snygg presentation!   

Ovido - Quiz & Flashcards