sandrajohanna

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

14 JANUARI - ONSDAG

Av sandra spångberg - 15 januari 2014 19:15

 

Dagen innan skolavslutning och därmed FÄRDIG PERSONLIG TRÄNARE !!  

Terminen har gått i en rasande fart med hundra bollar i luften samtidigt, det har varit otroligt slitsamt

men samtidigt det mest roliga, lärorika, utvecklande och intressanta!

Gud vad jag kommer att sakna alltsammans - skoldagar, lärare som klasskamrater!


Jag måste skryta lite och säga att alla moment gått sjukt bra och jag är riktigt stolt över vad jag åstadkommit

- jag! Som egentligen inte kan någonting förutom att tycka träning är himla roligt.


Följ alltid era drömmar, för det är alltid alltid alltid värt det! Framtiden skapar DU!

Min framtid? En C-uppsats i folkhälsa som skall skrivas under nästkommande termin samtidigt som jag fortsätter som instruktör på Aktivéra och förhoppningsvis kan jobba lite extra som Personlig tränare.


I sommar börjar jakten på ett arbete jag är ämnad för att utföra - friskvård!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra spångberg - 2 april 2014 18:47

Dags för livsuppdatering, va!   Grejen är att det enda jag egentligen kan skriva om är allt skolarbete (c-uppsats) som står mig upp i halsen - men i juni är jag friii! Förutom plugg leder jag pass på Aktivéra, buggar och hänger med familjen & v...

Av sandra spångberg - 4 mars 2014 11:12


Jag vet inte riktigt varför: händelser, ålder, erfarenheter, examensdax, press, människor, vädret?  Men jag funderar extremt (mer än vanligt alltså) mycket på livet nu för tiden.  Nästan hela tiden.. Hur har jag det? Hur har andra det? Vad ska ja...

Av sandra spångberg - 12 februari 2014 15:07


Hej kompisar, hoppas ni mår fint och att inte det långa vintermörkret tagit all er energi! Snart kommer våren, solen och värmen tillbaka - så håll ut        Okej, så jag var tvungen att skriva ett inlägg här efter att jag på google sökte efte...

Av sandra spångberg - 29 januari 2014 10:51

Hej mitt i veckan!    Tänkte uppdatera er lite om vad som händer nu - efter att jag är färdigutbidlad PT liksom. Livet slutade ju inte för två veckor sen liksom        Förra måndagen började kursen inom Folkhälsovetenskap C (med andra ord...

Av sandra spångberg - 2 januari 2014 11:10

Idag är det torsdag, va? Eller är det lördag? Söndag?  Känns som att veckorna endast består av helger nu för tiden!   Men, idag har jag ställt in mig på plugg och gympa innan kvällsarbete. För det är ju faktiskt inte helg!     Och hörni...

Ovido - Quiz & Flashcards