sandrajohanna

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av sandra spångberg - 10 januari 2013 20:53

Hunden till vänster heter Ace och är världens härligaste, gladaste och snällaste Amstaff.
För lite mer än ett år sedan sålde jag honom pga. tidsbrist och ekonomibrist. Det var skitasjobbigt, men paret som tog honom är fantastiska människor med mycket tid plus att de har en till hund vilket Ace älskar då han är grymt social. Bilden fick jag idag!

9 månader tillsammans med sötnosen och han kommer ALLTID vara en del av mig!
I framtiden..

Av sandra spångberg - 10 januari 2013 12:43

Okej nu känns det lite bättre! Lite gympapus nu tycker jag.Synd bara att miiinsta ansträgning känns som att bestiga mount everest :@ Inte min grej alls att ha det såhär!!

Av sandra spångberg - 10 januari 2013 10:50

Inget arbete är i onödan, inget arbete är i onödan .. Nä! Men det här känns faktiskt !! :p

Ovido - Quiz & Flashcards