sandrajohanna

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av sandra spångberg - 6 februari 2013 14:53

Sådär! Äntligen är PMet färdigt inför morgondagen, denna vecka har vi granskat två olika (kluriga) artiklar och försökt se deras poäng samt diskutera hur man som hälsopedagog skulle kunna använda sig utav dessa! Som vanligt inom pedagogiken har jag krivit flertalet sidor flum men imorgon hoppas jag det klarnar lite när jag får diskutera med min grupp!

Jag gillar min grupp och jag gillar den här kursen, lite synd att den snart är slut. 


Sådär ja, gympapremiär för mig ikväll också. Jag är nervös, och istället för att nöta passet ännu en gång tänker jag bosätta mig i soffan med lite fika framför one tree hill! Tänker även träna bodypump, som ligger tiden före gympapasset, för att koppla bort det lite! Jag veet ju att jag kan   

Ovido - Quiz & Flashcards