sandrajohanna

Alla inlägg den 2 april 2014

Av sandra spångberg - 2 april 2014 18:47

Dags för livsuppdatering, va!


Grejen är att det enda jag egentligen kan skriva om är allt skolarbete (c-uppsats) som står mig upp i halsen - men i juni är jag friii!

Förutom plugg leder jag pass på Aktivéra, buggar och hänger med familjen & vänner just nu.

Idag gjorde jag mitt första PT jobb - knåpade ihop ett träningsschema åt en bekant, det var kuul! 

Idag sprang jag för andra gången i år, i stark motvind (också för andra gången i år) och med en del träningvärk men jäklar vad träningen på Aktivéra under vintern hjälpt kondisen, jag tycker inte att den försämrats alls sedan hösten.

Dags att sätta upp sig på ett milslopp kanske   


Nu ska jag åka till syrran och hälsa på i hennes alldeles nyfärska lägenhet.


Jag har skaffat instagram förrästen! spangbergskan heter jag där, så gillar ni bilder kan ni ju alltid gärna följa mig.

På facebook kan ni joina min grupp också (sök på smovementt).


Vi hörs!   


Alltså den här låten har min fästman spelat i två dagar nu, knasig!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards