sandrajohanna

Alla inlägg under november 2012

Av sandra spångberg - 26 november 2012 12:40

Mina samtal med Lennart slutar alltid med: Suck .. Får jag prata med mormor!? Så nu vet vi att vi ska vara där klockan sjutton, få middag och hjälpa dom med tv:n! :) Först ska det handlas och byggas spinningpass inför torsdag Ha en fin dag!

Av sandra spångberg - 25 november 2012 21:31

Julemyyys med glögg, peppisar och julmust!

Av sandra spångberg - 24 november 2012 23:52

Ibland..!!!

Av sandra spångberg - 23 november 2012 20:20

Ett liitet försprång får man ta när man bor i skogen! :) Mys i själen.

Av sandra spångberg - 23 november 2012 12:52

Fredag. Datalab i skolan är klart och jag sitter på tåget hem. Solen skiner. Handla och åka hem. Laga mat till min fina familj och sen åka till aktivera för att gå igenom tvåtimmars-spinningen med Johanna. Filmmys med hjärtat som avrundar kvällen. Japp,, jag gillar den här dagen! :)

Av sandra spångberg - 22 november 2012 19:33

När instruktören får hjälpa en att dra ned linnet vid påklädning har man nött armmuskkerna BRA!! :p

Av sandra spångberg - 22 november 2012 09:07

En natt utan sömn, en morgon med finunge, en heldag i skolan med grupparbete, crosstraining och passbyggande. MEN en oslagbar syster som fyller tjugosju år och är det bästa och finaste som finns och den enda som funnits där under hela mitt liv! Love yoou my darling ?

Av sandra spångberg - 21 november 2012 21:09

Efter en HEL dags soffsittande (förutom promenader, eldning, tvättning och städning) så skriker kroppen efter kaffe och kladdkaka?! Suck, är ju bara att lyda! Tillbaks till böckerna ..

Ovido - Quiz & Flashcards