sandrajohanna

Alla inlägg under november 2012

Av sandra spångberg - 17 november 2012 19:06

Bra dag idag, jobb på förmiddan, bio och middag i stan! Nu mot karlholm för en kväll med goda vänner :D Gotta love saturdays!

Av sandra spångberg - 16 november 2012 08:02

Freeedaag peeps!! :) In för en sista föreläsning och intervjuövning, sen hem och ha en hel eftermiddag/kväll med systra mi! ? Bejb har övergivit mig för att spela för drottningen.. Hur lite värd är man egentligen?? ;)

Av sandra spångberg - 15 november 2012 12:30

Blir alltid sånna där random luncher när man slutar tolv och tåget går halv ett ;)

Av sandra spångberg - 15 november 2012 08:16

ÄLSKAR signalfel på tåg <3 Vill ha helg nuu! Btw, varför hinner jag aldrig öppna en bok under den 35 min långa resvägen för? Slow motion huvve..

Av sandra spångberg - 14 november 2012 18:38

Julmusik, eldat och ätit denna goa middag; fiskburgare med pressad potatis och massa grönsaker! Nu vilar jag mig i form till gympan som väntar! Saknadee gympa! :)

Av sandra spångberg - 14 november 2012 11:17

Känner mig plötsligt uråldrig när jag inte förstår/hänger med alla program till min telefon. Men NU har jag dropbox och förstår preciis hur det funkar - tack mallan! ;)

Av sandra spångberg - 14 november 2012 08:23

Grattiiis världens finaste unge på din treårsdag!! :D

Av sandra spångberg - 14 november 2012 08:21

Jaa hörrni! Dax igen för dubbla föreläsningar, statistik och datorprogrammet spss ska vi lära oss om idag! :) Gjorde även klar en uppgift i kursen jag läser på distans igår kväll medan bejb byggde väggar. Det flyter på! ?

Ovido - Quiz & Flashcards