sandrajohanna

Alla inlägg under januari 2013

Av sandra spångberg - 17 januari 2013 13:08

Sånna här dagar kan man inte annat än önska att man stod på ett par skidor högt upp på ett vackert fjäll!

Av sandra spångberg - 16 januari 2013 08:34

Ligger kvar i sängen med oond hals, antagligen all hostas fel!
Dagens göra är att se till att min uppsats är följer alla riktlinjer, lära mig hur jag ska opponera, bygga spinningpass och träna på gympan.
Måste bli frisk nuu!!

Av sandra spångberg - 15 januari 2013 20:00

Att ta kväller..
Få krypa in nyduschad i sin onepiece och mystofflor efter en lång dag med massa saker gjorda är det absolut bästa som finns. Nu ska jag bara njuuta framför Bygglov tillsammans med hjärta! :)
Godnatt!

Du!

Av sandra spångberg - 15 januari 2013 13:28

Många, långa timmar lägger jag ner på dig och en timme ska du granskas av min handledare inför opponering.
Pliis, låt det inte vara några katastrofala ändringar som behöver göras!

Min

Av sandra spångberg - 14 januari 2013 13:11

Min pojkvän är den finaste varelse som finns. Bara igår blir jag överrumplad med ord som "Jag älskar dig mest av allt på jorden", "Ingenting kommer att hända dig när jag är med, och är jag inte det vill jag att du berättar" , "Det är du och jag babe" och "Får jag älska dig mer än vad jag redan gör?.. Jag ska bara komma på hur det ska gå till först." Min styrka och trygghet, kärlek och glädje, livsglöd och bästa vän <3

Av sandra spångberg - 13 januari 2013 20:42

Mysmorgon i sängen med min vackra, besök hos bästa Karin, personalmöte på Aktivera, pizzamiddag, gympaträning och nu lite pet på uppsatsen! Heelt okej söndag fram tills nu alltså ;)

Av sandra spångberg - 12 januari 2013 07:54

At work. Inte sovit en blund inatt heller, heja hosta!

Av sandra spångberg - 11 januari 2013 12:33

Efter en dag med handledning i skolan väntar en eftermiddag på sjukhuset och en trevlig kväll med middag och film hos vänner.
Ps, paniken för inlämning av uppsatsen är härmed väldigt påslagen!

Ovido - Quiz & Flashcards