sandrajohanna

Alla inlägg under februari 2013

Av sandra spångberg - 22 februari 2013 15:50

Laddar upp på tåget inför en timmes body pump, sköönt avslut på en skitbra dag!
Eftråt blir det gomiddag med sambo, paps och lillebrur :)

Av sandra spångberg - 22 februari 2013 11:12

Såhära glad är man när man fått spenderat morgonen i cykelsalen (mitt pass är awesuum) och ska spendera eftermiddagen i skolan och presentera/lyssna på intressanta redovisningar! :D

Att det är fredag gör ju dagen ännu bättre ;)

Av sandra spångberg - 21 februari 2013 09:13

Soooool!
Nu skola och planering av morgondagens muntliga redovisning :)

Och jag kände mig lite hungrig imorse, det var najs!

Av sandra spångberg - 20 februari 2013 19:35

Spångberg/Mattsson har flyttat ut till Barbo ett par dagar (medan värmepumpen installeras)!

Django unlimited och en dryyyg mage får stå för kvällen :)

Av sandra spångberg - 19 februari 2013 21:50

Buuh en jättedålig mage är ju kanske det drygaste som finns! :(
Fick klart hemtentan iaf och nu ska peta i mig en pinnglass.
Snäälla låt mig va frisk imorgon! Jag ger dig pengar. Och kramar!

Av sandra spångberg - 18 februari 2013 08:53

Helgen är shluut och jag går in på kursavslutvecka! :)
Tenta imorgon och muntlig redovisning på fredag, plus två pass på aktivera att instruera. Kör ba kör ;)

Av sandra spångberg - 16 februari 2013 23:44

Min älskade syster. Du är min styrka, du är jag.

Av sandra spångberg - 14 februari 2013 18:30

Hjärtedagen har spenderats på jobbet, men eftermiddagen bjöd på hemmagjorda våfflor och mysiga paket tillsammans med världens absolut bästa familj! :)
Gissa om sambo blev överraskad över tavlan?!
Nu gosar jag och bonusson vidare och när han somnat åker plugget fram (skolan finns ju kvar).

Puss på alla älsklingfisar!

Ovido - Quiz & Flashcards