sandrajohanna

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av sandra spångberg - 2 oktober 2013 11:13

Hej!


Som vanigt har det varit en otroligt intensiv start på veckan,

i måndags var vi på Fjärran hela dagen och hade träningsläralektioner med två personliga tränare. Jäklar vad kul det var!

Vi fick lära oss göra kroppsanalyser och gick därför omkring i underkläderna hala dagen och klämde på varandra, haha   

Igår var vi på kraftsportsklubben och lärde oss göra ordentliga bänkpress (på kraftsportsklubben lär vi oss tyngdlyft och det är verkligen annorlunda mot "vanliga" positioner som vi alla kan).

På eftermiddagen hade jag träff med adept2, vi samtalde också visade han mig vilka övningar han brukar köra i gymet. Så nu har jag verkligen att göra tills vi ska träffas nästa vecka!


Idag är det onsdag och då har vi inga timmar i skolan, utan ska ägna oss åt självstudier. Jag ska passa på att LÄSA, har fått hem den andra coaching-boken och det kan vara bra att ha kikat i den innan de två föreläsningarna vi ska denna vecka. 

Jag ska även göra klart mitt "benböjsbibliotek" så att det blir riktigt snyggt.


Ha en bäst onsdag hörni, puss!   

Ovido - Quiz & Flashcards