sandrajohanna

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av sandra spångberg - 18 oktober 2013 13:34

Så var det fredag igen. Och en bra sådan!

Jag har skrivit min kostuppgift och även tittat på min ena adepts kosthållning och givit honom råd. 

Nu har jag börjat göra en registrering på mig själv också, kunde inte åta bli, haha! Det är verkligen ögonöppnande.


Igår stod det "core" på skolschemat. Utan någon förväntning gick klassen dit också visade det sig att vi skulle ha världens jobbigaste funktionella träningspass! Svetten sprutade och pulsen var i taket. Trevlig överraskning alltså   


Nu ska jag in och handla, vi äter hos syrran ikväll. Sen är det idol, äntligen!

Imorgon väntar jobb och 40 års kalas. Ett löp-pass ska jag väl också hinna med. En trevlig helg alltså.



Ta hand om er!  

Ovido - Quiz & Flashcards