sandrajohanna

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av sandra spångberg - 9 oktober 2013 17:33

Också denna vecka rullar på i 150 km/h!

Jahani, denna vecka är nog mer fullbokad än de tidigare.

Dagar fulla med göra-saker från morgon till kväll, jag har till och med köpt en almenacka. 

På förmiddagen har jag varit på ett kettlebellspass med en utav adepterna, det var skitkul. Han svettades och körde på som f*n och det gillar vi!   


Vi har hållt på mycket med choachande samtal i skolan nu och jag har börjat min uppgift som innebär att ha cochande samtal med tre personer tre gånger och utifrån dessa skriva ned reflektioner och bedömningar om mig själv som coach. Hur gick det, vad var bra, vad kunde gjorts bättre? Typ.


Ikväll skulle jag ha haft ett av dessa samtal men det ställdes precis in, men frukta icke! Kalendern blir snabbt full igen, har massor av annat att göra. Fixa med bildbiblioktek, skriva på uppgifter, göra kostregistrering, läsa böcker, planera adepternas träning, renovera rum, träna på mina pass .. Ja ni vet. 



Så, nu ska jag göra lite av detta men först ta en skön prommis! 


Sköt om er   

Ovido - Quiz & Flashcards