sandrajohanna

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av sandra spångberg - 16 oktober 2013 11:47

Tjääna!


Jag vet härmed innebärden utav frasen "fullt upp" - känns som att jag för jämnan har tio minuters återhämtning mellan allt som skall göras under hela dagarna!

Men det är KUL, det är ROLIGA saker som jag är INTRESSERAD av och UTVECKLAS inom, DÄR har ni skillnaden mellan måste och behöver/vill/ska!


Idag har jag pysslat med bildbilioteket för marklyft med komplementövningar. Och sprungit! Rekordsnabbt!   

Det var skitjobbigt men jag hade aldrig orkat hålla denna fart i för en månad sedan. Big high five!


Nu ska jag iväg till Fjärran för träff med adept 2, som ska få köra på gymet.

Solen skiner och det här känns som en riktigt bra dag.


Må bäst   




Bild från igår - här ser ni ett oerhört vackert marklyft (handlar om mycket teknik) :  

Ovido - Quiz & Flashcards