sandrajohanna

Alla inlägg den 13 september 2013

Av sandra spångberg - 13 september 2013 15:05

Och nääej, det var ju inte torsdags i onsdags. Det ver jag ju. Mitt huvud är en enda röra nu för tiden!


Igår var jag sopslut i huvud och kropp på eftermiddagen och kvällen. Hela dagen var så himla spännande: Vi fick träffa våra första adepter, ha samtal med dom om deras hälsa och mål, mäta deras kroppssammansättningar på tanitavågar och räkna ut deras arbetspuls med ett step-test. 


Min person har en del "hinder" i sin vardag men är otroligt motiverad att börja träna "på riktigt". Jag kan ju säga att planeringen i mitt huvud har pågått konstant sedan vi började vårat samtal igår haha. 

På tisdag skall jag få träffa adept nummer två, som är en man. Det är allt jag vet. Spännande igen!


Idag hag jag varit på Fjärran Höjder och försökt lära känna gymets maskiner, det tog tid och jag hann inte med kettlebellspasset som jag tänkt vara med på. Men nu känner jag mig rätt så säker på hur maskinerna där fungerar   

Det är mycket att tänka på i gymet som ganska ovan gymare: vilka muskler aktiveras, hur ska du reducera övriga muskler, inställningarna, rörelserna och så vidare. 



Tänkte gräva ned mig i böckerna en stund nu innan promenad och fredagsmys! Ser fram emot att träffa Johanna ikväll, det var längelängesedan vi umgicks nu. 


   


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards