sandrajohanna

Alla inlägg den 23 september 2013

Av sandra spångberg - 23 september 2013 21:27

Veckans  första dag har varit lång och händelserik!

Fram till klockan 13 har jag och Mallan tagit kort på oss själva i olika benböjs-positioner, en uppgift vi har till nästa tisdag är att göra just detta och skriva lite info till bilderna. Det var kul!

Innan paparazzi så genomförde jag ett konditionstest på mig själv som jag skall utgå från i en konditionsuppgift.


Hem sen, suttit här och lagt in och fixat till bilderna för att sedan åka och hålla gympapass som jag nyligen kom hem ifrån. 

Det är bra att bryta av pluggtankarna ibland, även fast jag kände att jag inte "hade tid" så är jag mycket mer avslappnad och glad efteråt! Min klass är så himla mysig, glad och snäll vilket smittar av sig. 


Nu är jag däremot dödstrött!    


Imorgon ska jag träffa min första adept och gå igenom lite träningsupplägg, ska bli skitkul.

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards