sandrajohanna

Alla inlägg den 18 september 2013

Av sandra spångberg - 18 september 2013 20:27

Hörrni!

Min vecka har hittis varit så himla intensiv att tid för bloggande inte har funnits.

Så här kommer en liten samanfattning av dessa tre dagar:

Långa dagar i skolan med både praktiska övningar och föreläsning.

I måndags hade vi en (äntligen) föreläsning kring kost plus en föreläsning kring coaching och ledarskap med övningar.

I går tillbringade vi förmiddagen på Kraftsportsklubben genom att bli världsmästare på korrekta benböj! Jag hade smått träningsvärk i baksida lår vilket ledde till något stela benböj men efter en stund gick det bättre. Vi fick även prova på alterativ, helt enkelt en asrolig morgon!

På eftermiddagen fick jag träffa min andra adept, som (precis efter mitt önskemål) skiljer sig maaassvis från min första. Helt olika mål och livsstilar, vilket innebär att jag lär lägga upp helt olika träningsupplägg. Jippie!   



Och idag? 

På förmiddagen hade 2 vi övningar med Micke i coachande samtal. Såå kul och intressant! Vi kommer ju bli proffs på att få folk att prata, lokalisera sina problem och kämpa! 

Efteråt cyklade jag till Fjärran höjder för att återigen kolla in gymet. Passade även på att träna rygg.

Alldeles nyss kom jag in från en springtur med pulsklockan, hade ett fruktansvärt skönt flow med en genomsnittspuls på 160. 


Nu väntar dusch, soffa och lite läsning. Sköt om er   



Ovido - Quiz & Flashcards