sandrajohanna

Alla inlägg den 25 september 2013

Av sandra spångberg - 25 september 2013 11:10

Tjipp!


Idag är en hemmaplugg dag, vilket jag inte lyckats så bra med hittills!

Istället har jag krånglat med Telia, betalat räkningar, beställt bok/jagat bok på blocket, torkat av köks/badrumsbänkar och slängt in tvätt.


Jahapp, men nu då? 

NU ska jag läsa lite, och titta på en kostföreläsning inför morgondagens kostföreläsning, sen är jag med i matchen igen!


Och just det, igår träffade jag ju min adept nummer 1 och hade ett samtal med henne plus att jag visade henne lite övningar jag tänkt i gymet, det var en bra idé då en maskin inte alls passade henne och jag lär tänka ut en annan övning! Väldigt bra och givande dag!



Här är en glimt från i måndags, när vi tog kort i olika benböjspositioner:


 

Detta är ett kort utfallssteg, där man i princip sätter sig på bakre foten, men med knäet kvar i luften, och pressar sig själv rakt uppåt!



Må gott!

Ovido - Quiz & Flashcards